Social Icons


>>>   Hileyi indirmek için tıkla   <<<

Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma Videolu Anlatım

metin2 pvp server kurma Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma Videolu Anlatım
 Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma
Merhaba arkadaslar bir cok kullanıcımız metin2 oyununa benzer
Metin2 Hamachisiz PVP Server kurmak ister  bunun icin sizlere Dreamfancy adlı
Kullancı tarafından hazırlanmış olan videoyu sunuyoruz ve gerekli olan hamachi server
indirme dosyalarının linkleride alttadır linkleri baska servere yükleyemedim dosya boyutu
yüksek oldugunda dolayı virüs taramasıda yapamadım ama indirdikten sonra
virüs taraması yaptıktan sonra videodaki anlatılanları dikkatlice izleyip yapabilirsiniz

Videoyu Hazırlayan: Dreamfancy (Teşekürler)

Server Dosyaları:Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma indir

Videolu Anlatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder